söndag 1 februari 2009

baby baby i'm a heartbreaker, heartbreaker.

tjenis. sitter här och pluggar, och jag är väldigt trött. blev trött av att duscha, hu ofta är det liksom? men ja duscha typ en haltimma lr ngt? i vääldigt varmt vatten så det har väll något med det att göra. jag älskar att duscha :'oo hahah, men intressant ämne, hoppas ni anteckna det där?
idag vakna jag upp hos evs! vilken natt, ohja. haha lr vad sägeru evs?;) ba; BAUNO! hahah bara vi som fattar men jaja. åkte hem från henne rätt skapligt och sen skulle jag egentligen till fille för att titta på hennes nya bebis, men så bidde det inte. blev ist en sväng på stan med älsklings frida. hon hitta massa, medans jag bara hitta sånt som mamma får köpa i födelsedags present. 26 dagar kvar haha (a' japp. sen åkte frida hem, då gick jag hem till simon. vi satt vid varsin dator där ett tag tills gabbi kom. då gick vi ner på stan & käka. sen hämta mamma & towe mig så drog vi hem til towe och fixa i hennes nya kök. lr jag snacka med hilda men dom andra fixa. hilda har bästa idén :D hoppas det blir som vi tänkt ;) sen åkte jag & mamma hem och nu sitter jag här då. har massa läxor men jag orkar inte! och imrn kmer ja nt hlr hinna bara för att ja ska dansa ;(( och på tisdag är typ alla läxor man ba yeeessss. jaja, jag har ju bara mig sj att skylla (n)
nu ska jag fortsätta plugga. see you later aligater

Inga kommentarer: