fredag 13 februari 2009

Det spelar ingen roll om jag gråter ibland, för du blunda varje gång du såg tårar som rann.
Det enda som betyder nått i mitt jävla liv,det är Du. Du är mitt allt & lite till.Vafan ska jag göra när jag har gråten i halsen, för när jag tittar upp faller det tårar på marken. Ner från mina ögon kan du höra mina ord, för den dagen du lämna mig blev jag död inombords.Tittar upp mot himlen och jag skriker ditt namn, kommer du ihåg alla gånger som jag vila i din famn. Dom gånger som vi bråka ville jag glömma,när jag tänker på dig börjar tårarna strömma. Vartfan ska jag ta vägen när du inte är här, Jag har en karta över livet men jag finner ingen väg. Jag ser dig som en ängel som vakar över mig. Från djupet av min själ, älskling jag saknar dig. Det spelar ingen roll om jag gråter eller blöder. jag har sagt det förut, du är den enda jag behöver, för att kunna leva och känna mig glad. En tanke slog mig att du skulle lämna mig snart. Försvann med livslust och det mesta kändes fel, för du är pusselbiten som får mig att bli hel. Jag orkar inte mer för du är den enda. Med en puss på kinden så lämnar du mig ensam. Vet inte vad som händer, det skulle vara vi. Vi lovade varandra, Du & Jag föralltid. Allt som vi gjort som du säkert har glömt. När jag sover på natten så finns du i min dröm. Jag vill ju glömma men det går inte alls. Jag gav dig min själ, och jag ville ge dig allt här på jorden som du ville ha. Det känns som det inte spelar nån roll om jag gråter, hur mkt jag än gråter, hur mkt jag än blöder, bara för din skull. Det känns som det inte spelar nån roll längre. För du kommer ännu aldrig förstå, hur mkt jag verkligen älskar dig

Inga kommentarer: