fredag 20 februari 2009

jag vill ha dig i min närhet

shuuee. jag vakna klockan sex idag! :o och kunde nt somna om, så jag skicka ett mess till mamma "jag älskar dig mamma! :*" någon halvtimme efter att hon svarat så ringde hon upp mig;
M;hur är det?
K;det är bra?

M;säkert det?
K;jaa?!

M;men messet du skicka då?
K;vadå?
M;herregud, du skickar ett sånt mess till mig klockan sex på morgonen, jag trodde att det va något som inte stämde! jag trodde du skulle ta sjmord eller ngt :o blablabla..


HAHAHHAHA, sheeaaat! så dt kan bli. så ah när hon såg messet hade hon blivit jätteskraj, och typ ringt massa folk å ah x'oo


aja, igår va ja med jonas & jacob först, sen va vi med kindgren & tim med! sjukt najs faktist.
idag blire stan med amanda firren, ska bli super härligt, jag saknar henne sjukt mket! :((
sen ska ja messa med bästa simon 24/7 såklart me :DD hahah (h)
japp, sen ikv sover jag hos towe! imrn blir det bio med gabbi & simon med:*

Inga kommentarer: