fredag 20 februari 2009

and all my pain would be in yesterday

sitter hos towe, med en värmekudde på axlarna & kollar på hjälp. haha! vi har haft väldigt mysigt ikväll, möttes på stan efter jag gått några timmar med amanda. hittade bara ett par skor, och så fick jag en klocka av amanda i födelsedags present, gulle! ialf..jag och towe har ätit gott och sen köpte vi lite godis. usch, det blev för mket så vi va ute och gick en sväng, en & en halv timme närmare bestämt. upp till stan och lite, snacka om allt & lite till - " and i love you for that " syster.
vi har kollat på playa del sol med ja, hahah riktig rolig serie! iskallt, kan man också säga. sen druckit lite te, kollat lets-dance.
men nu ska jag nog gå och fixa mig lite, blir film ikväll med, och en lång dag imrn med bio & grejer. sjukt nice, ha det bra kyssss:*
- jag skulle vilja ha en fettsugning av hakan
- jaha..vilken av dom?

jag vet exakt hur min blogg ska se ut nu me. ska bara få till det också, men dt hinner ja nog inte nu, men det kmer - i promise
och en sak till; min mobil är död & jag glömde såklart laddaren! så den är avstängd nu & kmer vara dt tills imrn, buhu! :'(((

Inga kommentarer: