fredag 13 februari 2009

why am i the only one who gives the most all the time?

okej, det förra inlägget såg jag nu, dt blev lite konstigt. jaja, fråga mig nt va ja höll på med för dt vet ja nt sj..
idag så började vi nio och tog tåget in till stan för att vi skulle på studiebesök på tingsrätten. sen vid halv tolv åkte vi hem igen och käka i skulan. vid halv ett skulle vi gå igenom massa, sen fick vi geléhallon och kvart över ett fick vi gå hem! (y) naajs vare jao. & ikväll ska jag till gårm med amandafirrenb & andra trevliga ppl. puss på det säger ja bara. sen ska jag till pappa på kvällen, och va där tills på söndag tror jag. ska bli lite skönt att bara få va där och ta det lugnt, men jag måste säga att jag saknar min bästis & jag saknar hilda maria wigh & frida helena axelsson, så kom hiiiiiiiiiiiit. buhu typ as långt kvar tills ni kmer ju *cryyyy* :'(((
aja, vi hörs imrn sötnuusar. pussi ;$$

Dont care if you dont have to,
Dont love if you really dont do.
Dont kiss if you really dont mean it.
Dont fuck if you dont feel it
Dont tell me cause im really not lissen
Cause you suck and have never been missing

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig med om det är jag <3

Anonym sa...

Saknar dej mest!''/ Måste ses när vi kommer hem direkt! Kommer nog inte klara veckan utan dig.. Vi måste prata oh mess varje dag! puss