tisdag 3 februari 2009

I wanna be all the world for you


heysan! nt skrivit på ngn dag, har nt hunnit helt enkelt. men nu tänkte ja skriva lite ialf. idag va jag i skolan då, som dom flesta andra dagar. efter den drog jag & linny till stan(y) träffa sabbi i linghem med så vi tog tåget med henne in. nt igår precis så dt va najs! sen på bussen när vi gick av så hitta hon nt sin mobil så vi gick in i bussen igen, så va den nt där. så va dt en särgubbe som satt där bak där vi satt så vi sprang efter han höhöh. å jaba; har du snott min mobil?! han ba; neej? jaba; men jo hanba; den här? (tog upp sin egna mobil) ba; nej? sen sprang han typ iväg och när han va en bit bort ba; varför skulle jag ta din mobil för? haha! cepe gubbe, han va fett skum. sen kolla linny lite noggranare i väskan, och gissa vad? där låg mobilen! hahahahahh ;d jaha, sen gick vi på stan lite sen till burger king sen tåget hem och gick tll gårn. sen kom kindgren & tim(y) snacka lite sen kunga jag & linny på pingis! haha :) sen hem och plugga.

hinner inte skriva mer nu för ja ska gå och lägga mig, sjukt trött. skriver nog imrn hoppas jag. puss!

btw; jag har alltid haft sinne för mode! eller vad sägs om bilden?

Inga kommentarer: