onsdag 18 februari 2009

thanks for acting like you cared


tjaa. redan onsdag herregud, nyss va det söndag ju. men aså har hunnit med rätt mket ändå tker jag. måndag åkte ju jag & michelle till muuutala. jag köpte inget! sen åkte vi hem med susanne och handla mat å grejer. sen kolla jag och michelle på massa kort. haha dt va roligt, jag va så snygg menar jag ((: i går så gick jag upp rätt sent, slö. sen skulle jag å michelle laga mat då, och så ringer det. då hade hugo & linus rymt tll ngr som typ bodde flera kilometer bort för dom hade sprungit efter dom när dom hade gått förbi oss? men hugo va hemma när hon ringde så han hade löpt hem, väldigt fort haha! så då va det bara att åka och hämta linus. sen hem igen, jag sola och lite. vid fem kom susanne och hämta oss och det blev ikano. på kvällen gjorde jag inget spc.
idag blir det stan sen, och det blir en gabbi-dag! weeeeiii:*
älskar flickan!
btw jag kan nt bestämma vad ja ska ha för layout! hjälp mig?

Inga kommentarer: