lördag 28 februari 2009

Jason Mraz - Geek In The Pink

jag säger som simon, sjuk natt! HAHAH omg :D
nemen ja ska berätta från början.
ja mötte frida & hilda på stan å vi käka pizza då. sen åkte vi till lghm och mötte tim sen gick vi till mig och fixa lite. sen kom karrobby å sen kom kindgren & jonas. dt va rätt chill i början, sen vare kvällens händelse då; simon joel & jeff kom! sjuuukt nice. jag fick finaste presenterna;* me like me like. sen gick vi ut och skulle följa karro & tim hem men jag hilda & simon palla nt så vi vände hahah sen fick ja morfin av hilda :o :'ddd så ja skulle somna, men dt skulle behövts typ 70 sömntabletter för att somna när joel & frida va tillbaka, dom skulle dygna. HAHA lyckat. nemen seriöst, dt va jättekul, men ja e as trött nu men dt vare värt.
idag åkte dom på morgonen och jag och frida städade lokalen och sen käka vi & lite. sen köåpte vi glass hihi. skulle sätta oss på några gungor, men frida ville hellre bada :'DDD stackarn :d sen följde ja henne till tåget och sen hem. nu ska ja plugga & greja. puss

saknar våran tid tillsammans tjejer

1 kommentar:

Anonym sa...

Bäst varre:*
haha, skon torkade på vägen hem som tur var xD:) <33