onsdag 4 februari 2009

another day without your smile - another day just passes by

gick upp vid sju idag för att jag tänkte ja skulle börja bli lite pigg på mornarna...det funka nt. skolan började med ev, fick reda på matte provet - vg. bara massa slarvfel på a-delen. onödigt. sen vare svenska och vi träna på den där himla rättegången. så tråkigt äre! sen tillslut när dagen va slut så drog jag hem och åt lite, snacka med frida & hilda. blir nog bio på fredag får vi hoppas! sen stack jag ut och sprang en sväng vilket jag inte skulle gjort, nu mår jag illa och är yr. kände mig hängig innan också. jaja. har lust att vara hemma imrn, vet faktist inte óm det blir ngn skola. mår inte alls bra.
nu sitter jag och kollar mobiler. det började idag med att jag inte kunde skicka sms med min mobil, sen stängdes den av och jag kan inte få på den! jobbigt. men vi får se vad det blir för ngn, måste tyvär ha en sony ericsson för mina högtalare ska passa. dom e fett dålig kvalité, ialf min va dt (a' höhö.
nenu ska jag ta mig en dusch, puss! (kk'

Inga kommentarer: