torsdag 29 januari 2009

I'm going down on my, on my knees for you

hallå där. har inget att göra så jag skriver väll lite här. ska iväg til stan om två timmar typ? så blir det handla lite presenter för två små söta tvilingar fyller nämligen på lördag. så får väll hoppas jag hittar ngt fint (y) blir ngen bio imrn :/ men nästa helg kanske? vi får se hur det blir helt enkelt. jaja, skolan va lite jobbigt idag. men skönt att det bara är imrn kvar! sen blir det ju mys på fredag. saknar min bästiiis förresten! han är världens snällaste må ni tro((: tur att han finns och får mig på bra humör hela tiden.
japp, nu ska jag väll städa lite och så, fixa mig å lite grejjjjs.
på söndag förresten, ska jag till fille! hon har ju fått barn, så jag har alltså fått ett litet kusin barn :) felix tror ja han hette? (a' hihi, jag älskar bebisar. efter det hoppas jag att jag hinner till stan och träffa simon & gabbi! för då blire nog bio. najsbajs. sen skajag plugga i helgen också! shitt va jag ska hinna med ;dd matteprov på tidsag jag är såhääääär pepp.
då vet ni dt,
xoxo

Inga kommentarer: