måndag 9 februari 2009

jag vill ha sommar 09 nu!

men tja! idag va jag å dansa, sjukt härligt. ska träna som fan under lovet nu så det sitter. innan dansen så va ja på stan med min firre, hon e så sjukt bra! jag kan inte beskriva hur mket du betyder för mig älskling! sjukt äre.
här kmer en 'sammanfattning' av min helg; enjoyyy ;d
fredag; slutade typ ett och åkte hem. mådde skit och åkte in till stan ist för att sätta mig på biblioteket lr ngt, vad som helst men inte hemma just då. träffa bella & hany på tåget och ja hänka med dom till stan och träffa massa där. sen kom hilda och frida! dom käka sen gick vi på stan en sväng. sen åkte jag till linghem och det blev gårn med jonas sebbe & dawe. sen kom massa mer folk bland annat min favorit amanda. jättebra kväll blev det.
lördag; åkte till öhög med family vid två hugget. kalas väntade i backasand så det va god mat & sånt. efter maten sjussa david mig till bynn och där mötte ja frida hilda filip & simon! köpte bullar hah, och sen gick vi till sporthallen och kolla på hif cupen. sen hem till frida och ja hon & hilda åt tacos. yepp, sen hem och kvällen tillbringades hos bäst-simon/jeff :)
söndag; kolla innebandy, det blev tyvär förlust men jaja. sen va vi kvar där och snacka å grejer någon timma. sen åkte vi hem till frida. jag hon & hilda gjorde paj sen fick ja sjuss hem till linghem. ni som orka läsa allt är värda en puss. jag hade en sjukt värd helg!
heydo

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bäst!! SH o NB!