söndag 15 februari 2009

jag har lite bråttom, redan missat fem minuter av gossip girl men jaja, livet e hårt ibalnd :o
igår hade ja en bra alla hjärtans dag fakitist. fick presenter, åt god mat och hade trevligt. inte lika trevligt sen när gästerna gått kanske men sen fixade det sig när jag michelle & issa bestämde oss för att sova ute i flygeln. vi snackade mest hela natten och soman inte förens typ fem. vid halv åtta väkte pappa oss & vi sjöng för susanne för hon fyller idag. sen gick vi ut och la oss igen och issa väkte mig halv tolv då det blev lite stressigt för mig del eftersom vi skulle till motala halv ett för ett bokat bord stod och vänta på oss på ngn resturang som ja nt kmer ihåg va den heter just nu. det va jättegott jao. sen åkte vu och hyrde två filmer; p.s i loe you & ngn skräckis så det blir filmtiddande ikv. sen åkte vi hem, jag gick ut en bit med hundarna, sen sola jag & pluggade lite. nu ska jag gå och göra mig en toast & kolla på älskade gg!
hinner nog nt skriva imrn men då blire ialf stan med micha! (L)

Inga kommentarer: