måndag 22 februari 2010

vädret kan ju ta sig någonstans!

alltså i torsdags ringde linny och frågade om jag ville med till sthlm fredag - tisdag. självfallet ville jag fälja med, men hade ju dm på lördag så jag kunde inte. men nu när jag satte på tvn och råkade fastna framför nyheterna så kändes det ändå rätt skönt att jag stanna hemma. all trafik i sthlm är ju typ inställd och tänk om vi inte skulle kommit hem :o och tunnelbanorna är inställda å shit, men hoppas linny och ewe har det bra där uppe ialf. för stockholm ligger väl uppåt?..

idag skulle jag till gabbi men vet inte om det blir så. för det första är det över tjugo minus ute så jag är inte jättepepp att gå till station. sen går det typ inga tåg och inga bussar heller så jag kommer ingenstans. jag vill träffa min syster, det va sjukt länge sen :((( crycry. men vi får se hur det blir, hoppas ja kommer iväg!

bloggar senare, pusspuss

Inga kommentarer: