måndag 22 februari 2010

konversation klara - gabbi

gabbi: åh, min brorsa spyr nu
klara: usch! min brorsa spyr typ hela tiden, om du ville veta.
gabbi: HAHA som du alltså (a) eller jag vet inte om han spyr, men det låter som såna där spyljud..duvet?
klara: HAHAH det där va inte kul, det va länge sen :(
gabbi: HAHAHA du spydde fan jämt :( hela hela tiden haha, så synd , ibland så kunde du ba sitta vid datorn, gå och spy och sen sätta dig vid datorn igen som att inget hade hänt :(
klara: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
gabbi: inte okej alltså :( och så kommer jag ihåg att du alltid bröt alla jävla ben i kroppen haha :(

okej, jag och gabbi bodde tillsammans när vi va små. våra föräldrar var förlovade, vi va typ systar alltså. och jag saknar det sjukt mycket. jag kommer ihåg en gång när vi sov tillsammans, sen hade jag gått i sömnen och vaknade av att jag låg i badkaret. eller en annan gång när vi skulle tälta i trädgården och jag va livrädd, men jag kämpade mig igenom natten för att gabbi var inte rädd. eller alla gånger i hangaren (jag va sämst, kunde knappt stå på en skateboard). alltså det finns så jävla mycket minnen. älskar dig!

Inga kommentarer: