lördag 6 februari 2010

I AM VIP

sitter här med hannisen (kingkong) och vi ska snart dra till konfan :*

gårdagen/kvällen: efter skolan drog jag, linny och josse hem till mig eftersom jag inte ännu bestämt mig för vad jag skulle ha på mig (a) efter det drog vi till linny och fixade för kvällen. vi åkte och köpte pizza sen fixade vi lokalen för det skulle förfestas. vid sju tror jag? kom våra gäster och trevligt va det men inte i slutet hhaha fyllo :o aa sen drog vi till stan vid nio och det blev dags för i am vip. vi behövde inte köa, kom in gratis + gratis garderob, inte dåligt. sen körde vi som fan hela kvällen :d åkte hem tyå kvart över två och sov typ. tack för kvällen, hoppas på angels nästa helg meeee <3

OBSERVERA BILDEN: eddie, jag & linny ;d

nu ska jag dra, pösshej ha en chill kväll bruschaaaan

3 kommentarer:

fanny sa...

hoppas på angels bby! (Y)
<3

klara eriksson sa...

ja med :ddd<3

hanna "kingkong" jakobsson sa...

och jag tycker att dagarna med dig var as bra monnkiiiiiin (k)