söndag 21 februari 2010

storbloggarN haha ;-)




känner att jag blivit en jäkel på att blogga aså ;d iallafall så sov jag hos hanna i fredags. vi kolla let's dance som jag inte sett på as länge. sen sov vi rätt tidigt. mysig är hon min kingkong :* gick upp sju på lördagmorgonen (!) och vid nio samlades vi i linghem sen bar det av, i snöstorm. till ljungsbro för att spela dm. två av lagen i vår grupp kunde inte komma för de va insnöade så vi fick typ dirr till semin. fick tyvär möta fel lag haha, så vi förlora, men matchen gick förutom förlusten riktigt bra. när allt va slut så hämta vi frida på rece sen åkte vi hem och käka tacos. jag och frida kolla melodifestivalen och snacka massa. idag drog vi till stan och kolla runt lite. käka på subway :d (y) jag fick ta bussen till linghem haha! för gick typ inga tåg i detta väder. ska käka snart tror ja, det luktar pomme :d haha kanske träffar eve ikv puss på er

2 kommentarer:

hannie!! sa...

myspyyyysss !! :*
du är bäst apan min!!

Frida sa...

det var riktigt mysigt :*