torsdag 25 februari 2010

he says i am the one, who will dance on the floor in the round

shoho fellas! somna väldigt tidigt igår, mycket skönt. blev dock väckt typ vid 6 av sms från henke sen kunde ja inte somna om, tack hörru ;d men somna tillslut iallfall :)
ska snart bege mig på en runda, sen förbi affärn och köpa ingredienser till cheesecaken!! :d jag kommer säkert faila men får väl hoppas på det bästa liksom. vet inte vad som händer idag sen? sånt som märks. har inte gjort något speciellt, alltså inte festat eller något på hela lovet och jag tycker att det har varit skönt faktist. är inte speciellt peppi på att göra något ikväll heller, fan va tråkig jag låter men vafasen. imrn blire ialf stan med towe, käka på maistro oså N I C E


laaater

2 kommentarer:

en tjej sa...

det är bra att du inte har festat. sån ska man inte hålla på med :) gillar din blogg

klara eriksson sa...

jo, det är duktigt av mig haha! :) tack så mycket!