måndag 8 februari 2010

driving one of your cars

tjena hallåå. jag har aldrig, betoning på aldrig, något roligt att skriva om. det ända ni får höra är mitt roliga liv hit och dit haha! därför mina damer och herrar, ännu ett sånt inlägg.
skolan va rätt okej. hade vikarie på spanskan,
han ba: qué significa "instituto"? (vad betyder "gymnasium")
ingen svarar
han ba: det är något man gör när man är 16..
någon: aha, puben?
jomen den va braaaa, blev dans sen iallafall. man blir riktigt peppad av beröm eller vad man ska säga, så det va skitkul. blir att plugga nu, få ihop några rader till min och hannas låt, för sånt är jag så bra på..typ.
sköt om er hihi. pussen

2 kommentarer:

kingkooong sa...

haha den va verkligen bra!! :)<3
ah, våran låt !! ;d<3 bra jobbat apan min, och vi kan komma på mer tillsammans i skolan <33

erikssonklara.blogspot.com sa...

hahahha jaa :) <3
kom på en grej, du är en gorilla, un mono :o hahah tönt<3
absolut ses imrn :*