torsdag 11 februari 2010

PEPP FÖR HELG

Jag har precis skrivit två labbrapporter och en uppsatts om kolhydrater. inte färdig med något av det haha men sparar det lite. måste faktist få mig lite sömn känner jag!
idag efter skoaln drog jag och linny till cicolatta och käka. mys <3
sen drog vi till skägget och fixa lite sen blev vi hämtade på rece av hennes pappa. vi skulle igentligen till stan men vi kunde inte gå för våra fötter var så frusna. vi åkte med dom och käka ialf sen hem. väl hemma tog jag ett varmt bad. jag är en sån som aldrig badar, det va nog minst ett år sen jag badade senast alltså. kan typ bara ligga i badet i 10 min sen blir det för varmt och jag måste upp. tycker det är så äckligt med russingfingrar också :o men var inte lika frusen längre ialf så kunde sätta mig och plugga. nu ska jag sova, peppar för imrn! pöss

Inga kommentarer: