måndag 15 februari 2010

it's gonna feel real good..

tja igen. kände för ett till inlägg idag hähä.
jag drog och dansa sen iallafall, och jag dansade. jag är rätt busig av mig ändå. måste bara berätta en grej, när jag gick till station förut aså små barn hade satt upp pinnar på himnafjällen och pluttarna åkte slalom haha det va så jäkla gulligt. det fattades bara en lift aså det såg riktigt proffsigt ut ;-)
har precis raderat över 800 mail för jag hittade ingen knapp så man kunde markera mailen och sen ta bort alla samtidigt. jag svär att det finns en sån knapp alltså :o aså orka alla mail från facebook så fort någon kommenterar eller gillar eller blir vän eller ngt. får ju tusen varje dag, man märker väl själv när man loggar in eller? jäkla p-uckon :d

det va ju alla hjärtans dag igår och jag fick mysa med min mamma hela kvällen och det funka det med hihi! fick geléhjärtan, en nalle och en miniräknare hahahahhha. den va fett söt med rosa diamant knappar och allt ;d men ja hörde på radion en kille som typ va sjuk förra alla hjärtans dag tror ja det va, sen skulle han till spaninen nästa år då. så denna alla hjärtans dag hade han tre olika dejter med tre olika tjejer och hade sex med alla tre för att jämna ut det HAHA fett störd ju.

den som orkar läsa allt borde få nobellpris i att-orka-läsa-långa-onödiga-inlägg :* puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får nobelpris ! :D <33

hehe sa...

och nobelpriset går till : mr KINGKONG!!!!! :D <33

tinajosefine sa...

men så generöst, då är nobellpriset mitt snutt :D <3

klara eriksson sa...

nobellpris till er alla gullisar :DD<33