tisdag 16 februari 2010

tjoho folks! fyfasen försov mig imorse, jag har blivit en jäkel på det där alltså. men min syster va så gosig och gjorde frukost åt mig så det va lugnt. väl i skolan va svenskan & spanskan inställd, vi kolla film på tekniken, skolan va alltså rätt slapp. efter skolan blev det konfa, inte så dum ändå om man jämför med hur det brukar va! men ändå segt liksom. sen hem och jag gick en lång promenix sen bara hem och börja plugga på momangen! inte så värst mycket i skolan för tillfället men lite har vi ju liksom.
fick tillbaka båda uppsattserna om ögat och örat, blev ganska nöjd när jag fick se resultaten ialf. mvg och vg! inte dumt.


imorgon kära vänner hängen mitt gullugull hanna med efter skolan och det blir träning oså :*
pusshej

1 kommentar:

tinajosefine sa...

jäkla pluggis asså;o<3 vad hände med våra pluggdagar:o?