måndag 1 februari 2010

TIME OF YOUR LIFE

tja! har precis skrivit en uppsats om örat, inte klar än men skönt att ha börjat med den iallafall.. jaja min dag började med att ja gick till skolan, haha. men det sjuka var att det va typ 2- och det känns varmt. det har varit så jäkla kallt nu den senaste tiden och det är ju sjukt att när det ligger under nollan så är det varmt?

skolan var skaplig, love ma little king kong ;* och efter skolan blev det stan. kolla lite sommarjobb och sen dans! gick rätt bra förutom att jag sträckde mig riktigt ordentligt, gör skit ont :( aja, kom hem och käka och mamma hade köpt ett par nya uggs åt mig. inte fel alls! fanns inte den färgen jag hade sagt att jag ville ha så det fick bli en ljusare nyans, blir bra det med.

beställde just den här bikin + underdel, det blir n i c e ;-)
och äntligen ph ikväll (Y) lots of kisses / klara

2 kommentarer:

KINGKOONG sa...

och jag älskar mig APA!!!!!!! <33

klara eriksson sa...

du borde få pris för du kan kommentera :o KING KONG <3