onsdag 3 februari 2010

F-U-C-K ME

alltså det va snöstorm i morse :o fick som tur va skjuts till skolan. efter skolan pluggade jag, skrev labbrapporten och lite annat. åt thaimat, ovanligt? nej. mamma gör jämt thaimat, förstår inte hur hon kan komma på så jäkla många olika rätter hela tiden, ingen är den andra lik. hahahha puss på min mamma, inte för att jag är speciellt förtjust i thaimat men ändå :d sen blev det träning. 10 närvarande, vilket kan vara rätt roligt med så få. ska sätta mig för att plugga musik och matte nu, matteprov imrn. uchaaan
hiner inte blogga imrn, dagen är fullspäckad! efter skola hem till eve och kolla om ja kan låna ngt av henne tills på fredag, har panik! sen drar vi till stan och solar. efter det möter jag karro och vi ska på hockeyn! sittplats och gratis käk innan, haha fett söt är hon (k) aa nae men jag ska väl dra mig då, puss

p.s 1 : ph är slut, t e r r i b l e
p.s 2 : jag drömde att jag var en älg i natt, seriöst alltså
p.s 3 : fick nyss sms av min lillkusin greta, hur ofta händer det på en skala?
p.s 4 : jag måste verkligen dra nu
p.s 5 : vad betyder egentligen p.s?

Inga kommentarer: