fredag 16 januari 2009

let me hold you for the last time


hejsan. jag kom nyss hem från gårn, va där med amanda firren! haha och jonis. jomen dt va skojjsigt. vi typ gjorde ingenting! va där i flera timmar. liksom sitta å umgås med mange hur kul är det? han sitter ändå bara och släpper sig liksom. men sen kom dt mer folk lite senare, dt va trevligt, tyckte ialf amanda, en viss person ialf. dt märktes såhäääääääääääär mket. fast dt gjorde inget. amanda & marcus aså seriöst; FÖR söta! ja lovar :) härlig kväll med amanda. puss på henne!

jaha, sen imrn ska ja till pappa. blir hämtat i lkpg av erik & mimmi, sen åker vi till pappa då. vid fem tar ja tåget till boxholm och där hämtar becca mig å så dra vi till ödeshög! FRIDA & HILDA; here i come, i muss u! :( najs yäpp. hoppas kvällen blir bra, ser fram emot den. iförsig vet jag nt vad jag ska ha på mig men ska väll fösöka ordna det. har fått ett par nya chinos fast svarta då, så ska nog använda dom tänkte jag. och någon tröja skulle ju nt va fel heller, om ja nt gör som becca och kör på naket! då får man ialf upmärksamhet sa hon...det ligger något i dt. aja, jag hoppas ni får en bra helg. puss! (kkkkk'

Inga kommentarer: