måndag 26 januari 2009

you breake my heart into a thousand pieces and you say it's because i deserve better?


yo. jag tänkte skriva om min helg, för ja har inte orkat göra det innan!
fredag; åkte till stan efter skolan med mamma. vid sex tog ja tåget till mjölby å sen vidare med buss till öhög. träffa frida. vi gick hem och åt, fixa sen hem till simon. efter ett tag kom mer folk. sen gick ja utmed crille å några, sen följde dom mig till simon igen där det blev kolla film. jag somna typ menmen. den va väll rätt skaplig ;) sen gick jag och frida hem. somna vid typ två? hon är underbar den där frida. träffade nt hilda denna kväll. hon e med underbar. love them so mucho
lördag; åkte till hilda på morognen. sov typ där en stund haha. sen gick vi ut och sprang, sen lite mage sen blev det att ta en dusch och sen åt vi. sen gick vi till crille och såg på film :) sen ut till frida och så till pizzan. sen drog hilda hem till sig och ja å frida hem till henne och crille å nick ngn annan stans ;d haha. sen ut å va med folk. sen kom crille å nick igen :) sen åkte hilda och frida med simon och dom ;d så vi drog till rasta och ah sen kom dt folk dit med. sen gick vi hem och sov.
söndag; ja å frida vakna sen gick vi å åt frukost. sen gick hon till hilda och jag till crille. kolla film och myste! (k) sen förljde dom mig till bussen och hilda & frida va där med så vi sa hejdå ;dd tog bussen & tåget till lkpg och där kom bror och mötte mig. vi käka på subway FETT gott & tjockt höhö. sen gick vi till bion men fanns inga platser kvar så jag han och gabbi fick ha bio hos han ialf. såg sthlm boogie, rolig (; sen åkte jag hem. puss på helgen!
nu orkar ja nt skriva mer, kände att ja gick in på rätt mket detaljer men ah haha ;) tvingar er nt att läsa. puss ha det bra sötnosar Y

Inga kommentarer: