tisdag 6 januari 2009

inget å göra!


jaha, då blev det ännu en dag på stan. kom med ngn kräm till ansiktet, en tröja och en foundation. måste verkligen sluta med det här, hoho redan! sen har jag hittat mobilen ja vill ha med, så ska väll försöka tjata till mig den. den jag har nu är ju nt dirket vacker om man säger så. lite lösa delar som ramlar av lite då och då, här & var. men så är det. har nog bara mig själv att skylla på den fronten!

förresten, jag tycker det känns som att en ny istid är påväg. shitt man, det är ju hur kallt som helst! jag vill inte ha vinter, jag vill ha sommar! därför slänger jag till md en sommar bild. okey, nt så sommrig men ja hittar nt mappen med alla bilder sen i somras, kanske har tagit bort den vem vet. det som fanns så fina bilder! aja. men sommar skulle verkligen inte sitta fel. man blir så dyster av vintern. men blir ju 45 grader varma turkiet och grejer i sommar, så har något att se fram emot ialf! jaja,

nu vill jag få tag på någon att gå ut med en sväng. men jag orkar nt med msn just nu, det är så jobbigt haha. men ska väll ta å gå in där ialf. alla får ha det så bra, pusshej / K Y

Inga kommentarer: