onsdag 21 januari 2009

there's been tragedies and hard times,

hey folks!
idag va en tråkig dag. men tack vare karro och amanda klarade jag mig igenom ännu en dag i skolan! imrn är det studiedag och det gillas starkt. ska nämligen till stan med amanda & karro och blir nog kanske bio med, nt helt säkert men för hoppningsvis! japp sen efter skolan så stack ja ut och sprang, sen tog ja mig en dusch, snacka med frida och nu sitter jag här. ska ta och ringa mando strax med, bestämma om imrn å så (y) jahopp, på biologin idag hade vi large-åke som vikarie (han heter igentligen lars-åke men han e as fet & därmed smeknamnet!) ah och han va verkligen konstig. men som tur fick vi sluta en kvart tidigare lr va det va, så jag och amanda skulle hämta min cykel men låset hade frysit så får hämta den med mamma ikväll. blev riktigt irreterad då. hhaha, ah fast nt lika irreterad som på idrotten då men det är en annan femma!
förresten drogar jag verkligen handlake village med takida, allvarligt jag älskar den! sjukt bra ären. japp, sen äre typ bestämt att jag & frida & hilda ska på premiären av i taket lyser stjärnorna, har kollat traliern som hilda la ut på sin blogg och den verkar riktigt bra så det är något att se fram emot :)
PUSS

Inga kommentarer: