fredag 23 januari 2009

you're always on my mind

hallå där! jag ska dra till skolan om 8 minuter, borde verligen inte sitta här menmen. efter skolan ska jag hemma och packa, sen hoppas jag att ja hinner dra in till stan. det va så länge sen jag shoppa. japp, ska alltså till öhög idag. till frida & hilda. men hilda kunde nt va med ikväll, men imrn så! :) jaja, igår va ja på bio; bröllopsduellen. den va bra tyckte ja ialf, simon å jeff vetja nt. dt e ju en tjejfilm haha ;d japp, sen hade jag fått skoskav av mina nya skor så ja kunde knappt gå, lr ja såg ut som ett cepe. så jag fick sjuss till bilen av simon. hahah det va faktist snäällt. sen vänta dom med mig till tåget kom och sedan tog vi farväl. snela hestar dom deeer!
jaha, jag skulle pluggat igår..gjorde jag det? nej! så jag kan inga läxor tills idag. känns off. och nu är det bara fem minuter kvar tills ja ska dra jag ooorkar nt. jag vet nt ens vad jag ska ha på mig när ja åker. just nu sitter ja med mysbyxor och jag kner att jag vill ha ngt annat på mig ikv, så jag har problem ja. sen så hann ja nt ringa frida och hilda hlr, känns som hela världen gått under.
ajjuste! glömde nästa skriva, innan bion så åka ja in och träffa iiiiida och folk. shitt hon va såhääär saknad! jag älskar dig. japp, bara tre minuter kvar så bäst att sticka. PUSS / k Y

Inga kommentarer: