måndag 12 januari 2009

vad händer när man verkligen inte orkar mer?


sry, jag ljög igår. orka nt skriva om helgen. dt mesta va mket bra ialf, au.
idag va jag hemma från skolan, jätteskönt.
prata med frida under dagen, och hilda ringde när hon kom hem.
ingen kan ha så bra vänner som jag har. Nej.
jag kommer inte på något att skriva, känner mig inte som vanligt.
allt bara är så konstigt. herregud vad har jag gjort?
det känns som att jag vet inte vad. jag brukar kunna skriva mket,
jag kommer nt på något just nu. jag vill bara gå och lägga mig
och aldrig mer vakna. lr jo föresten, när skolan slutat och det är sommalov
kan jag gärna vakna upp igen, för då är allt fan jämt bra, känns dt som ialf,
och om ngt e dåligt kan man trösta sig med att dt e varm ute, nu äre bara grått
och då blir man bara ännu mer depp! längtar till sommaren. shitt
kan jag nt få spola tbx tiden s att allt blir som vanligt igen?

Inga kommentarer: