onsdag 14 januari 2009

plugg plugg & plugg!

skolan ä ju helt otrolig asu serri har liksom läxor i alla ämnet typ? liksom biologi fysik, matte, spanska, engelska, so & svenska. allvarligt ja orkar nt. ah så min eftermiddag kmer jag alltså sitta och plugga bort. känns frästande.
förresten? aså vrf bloggar jag igentligen? känns nt som att ngn läser ändå liksom, jag tror jag har typ 5 kommentarer? mohahah nt så katigt enligt mig ialf. menmen, hoppas ngn läser ialf. ae nu har jag nog klagat färdigt. nu blire plugg somsagt. puss / K Y

3 kommentarer:

klara eriksson sa...

Jag läser din blogg och tycker det är lite kul att läsa vad min syster gör om dagarna.
Jag säger bara 20 juni, turkiet eventuellt, fan va nice det ska bli och vad kul vi ska ha klara. kan vi gå ut på kvällarna och ha skoj:) puss gumman/ Towe

Anonym sa...

Jag läser dig blogg iaf gmn:**<33

hildawigh sa...

jag älskar att läsa din blogg bby!:**<33