måndag 5 januari 2009


idag va jag chill och sov till elva (väldigt länge för min del). gick då upp & duscha, sen väkte ja syster och bjöd henne på frukost. typ. vi körde lite abbasingstar & vid tre tog vi tåget till stan och gick där ett tag. men det stängde vid fyra så vi tog en fika på espresso house. najs.
efter dt drog vi till mamma för att sedan gå och ta spruta! shott man, dt gjorde lite ont. sen hänka ja mamma till maxi å sen bar dt av hemmåt. gjorde pizza å grejer.
sen snacka ja med frida! för det första ska jag kolla på henne när hon spelar dm på lördag, med hilda & kanske lollo. och för det andra kanske vi ska va näst näst nästa helg (': men det får vi se hur dt blir. hilda Y frida Y klara, yes man.
å usch jag har så ont i öronen. är teppt och förkyld. det gör jätteont. uäk, ja gillare nt.
förresten hitta ja ett par nya vita converse i min garderob. då blev ja glad! ja hade faktist tänkt köpa ett par nya tygskor men nu behöver ja nt dt juue.

nenu ska jag nog ta mig en glass. mitt nya liv börjar på torsdag! shuleluu

Inga kommentarer: