torsdag 6 januari 2011

TWOTHOUSANDANDTEN

januari-januari...2010 första månad, då hade jag inte fått min kamera än och kommer därmed intå ihåg nått! förutom första januari, dagen efter nyår då vi drack upp slattarna ur gårdagens festande, fråga mig inte varför. det ser inte ut att vara speciellt gott det där.



februari-jag fyllde 15! fick massa fint och firade min födelsedag med fina vänner hos danne! killarna överraskade med tårta och kvällen va fin.


mars-frida fyllde 16 vintrar, jag hon & hilda bowlade och vadfan mer hände i mars? jovisst, frida bjöd på tjejkväll också om ja inte minns fel! OCH JUSTE, ja piercade naveln ajjjfan



april-drog på cup i katrineholm, emma bjöd på ferre och vi bakade en fin tårta till henne, och i slutet åkte jag med konfan till gransnäs i två dygn.




maj-stockholms resa med konfan och några veckor senare konfirmerade ja mig!



juni-åh älskade månad! skolans sista dagar flög förbi och det blev skolavslutning. lyckad kväll där med! vi fick hem en liten vovvsing som tyvär inte kunde stanna så länge, jag och linny myste på stranden i stan, frida och jag åkte till huvudstaden för en shoppingdag! och sen får vi ju inte glömma midsommafton!

juli-henke bjöd på sommarens fest och jag och linny åkte till VIS! ett av sommarens bästa minnen.


augusti-sommarlovet gick mot sitt slut och mina sista dagar spenderade jag i ett 60 gradit turkiet. tog också en tripp till gbg med josse, linny & tove. där stötte vi på amir


september-en kväll spenderades på hugos i motala med lite vänner! i slutet av månaden jag träffade en som gjort ett stort avtryck i mitt liv.

oktorber-fanny&bella bjöd på tjejfest och dem fick fina presenter. jag orienterade i vidingsjö, vilket är något av det värsta jag gjort. jag började ta sång lektioner, och jag bjöd hem lite brudar för middag och senare vidare på fest!


november-gick på två halloween fester och båda va grymma!

december-hade tre dansuppvisningar och dansade på hiphop jam - ett minne för livet! jag blev skolans lucia och fick sedan ett efterlängtat lov. månaden och året avslutades hos fredde, kunde inte fått ett bättre avslut!

Inga kommentarer: