tisdag 11 januari 2011

THEY ARE ALL THE SAME

tror jag skulle skippat dansen igår, hade feber inatt igen & nu är inte min hals på topp direkt..har inte sovit nått i natt heller, vilket kändes när jag gick upp imorse. låg och tänkte för mycket, på gymnasiet och allt. tycker det är asläskigt haha! tänk om man väljer fel osv.

nått annat ja tänkte på va killar. har kommit på att ni alla är precis likadana. och att ett "föralltid", "aldrig" eller "alltid" aldrig betyder något. man ska akta sig för att använda dom orden, jag tror inte på dom. dom kan inte hållas ändå.

nu drar jag till skolan, efter skolan kommer frida. skulle bjudit på en dagens men kameran va urladdad, tar en annan lite random. puss
sommar, solbränna, turkiet. ge mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och då kan jag säga att alla killar inte alls är likadana

klara eriksson sa...

det är precis vad dom är.

Anonym sa...

snack.

klara eriksson sa...

okej men jag tycker så? och du tycker inte så. fine :)