tisdag 25 januari 2011

river en vacker dröm

hej på er! inte haft tid till bloggen alls. men igår vaknade jag upp hos frida, vi åkte till linköping tillsammans och det blev dags för skola. efter skolan dansa och när jag kom hem somnade jag rätt tidigt. idag hade jag och matte idrotten och vi körde en danslektion, va as roligt! killarna (och tjejerna med såklart) va så duktiga. efter skolan åkte jag in till gymmet och tränade nån timma sen hem och somnade framför en skitbra film. "glasblåsarens barn" en gammal film jag såg när jag va liten, tjuter som fan till den.

nu sitter jag med lite glosor som jag ska få in tills imorgon. ska plocka fram spanskan snart med! sen film och sova, har varit supertrött hela dagen, slumrade till lite snyggt på fysiken och drömde om hanna som satt brevid mig, när jag vaknade kändes det precis som hon sagt det jag drömde, haha..

party times!

Inga kommentarer: