fredag 14 januari 2011

Dag 15 – Mina drömmar

jo det finns en del. först och främst vill jag få så bra betyg som möjligt till sommaren, försöka orka med en naturlinje på gymnasiet för att sedan få en riktigt bra jobb och bli rik. gifta mig med hugo rosas och om han och paulina inte hinner göra slut så tar jag chrisopher mhina. sen ska vi få en flicka och efter det en pojke eller ett kill-tvillingpar. ska bo i en storstad som sthlm/gbg/malmö och ha ett sommarhus utomlands.

min andra dröm är att lyckas med sången och komma långt med den. jag gillar att synas och skäms inte för det! så det skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse, men känner själv att jag inte har vad som krävs eftersom det finns så himla många talangfulla människor. men vi får sevad som händer framöver, om tio år kanske jag går på droger och bor på gatan, vem vet?

Inga kommentarer: