fredag 7 januari 2011

Digster NYÅRSFEST - lyssna!

dagen har jag spenderat med mamma på ikano. alltid lika kul att shoppa med någon annans plånbok. haha usch lät som en bortskämd skitunge där, men ni förstår ju vad jag menar aiight! iallafall fick jag med mig ett par nya svarta byxor med mig hem från carlings som sitter som smäck! mina andra hände det nämligen en liten olycka med, så dom ska få bli shorts nu. fick även en ny bh, lite krämer och hittade lite födelsedagspresenter. ni skulle fått se bilder på hela skiten, min lillebror ställde till och med upp som fotograf, men mobilsladden ville tyvär inte sammarbeta.

men hörni! behöver lite hjälp. tänkte önska mig en fjällräven vår/höst jacka i födelsedagspresent (okej, det är nästan 2 månader kvar men..)
iallafall, vilken färg?! väljer mellan svart, grön & marinblå. mamma har en grön och det är hennes jag lånar på bilden, men känner nästan att jag tröttnat lite på militärgrön eftersom jag redan har två jackor i den färgen. men marinblå kan man ju inte ha till jeans...eller kan man det? äh jag vet inte! hjälp mig

Inga kommentarer: