lördag 8 januari 2011

FRIDAY NIGHT YEAH OH

jag linny och izza drog till stan för vi hade ett par fester på gång. det slutade med att allt blev inställt/flyttat/vi va inte bjudna, så efter en tripp till donken (ha-ha) drog vi tillbaka till linghem. men ändå rätt chill att ta det lugnt en fredagkväll! nu ska jag nog dra igång en film, ska upp vid nio imorgon vilket jag inte ser fram emot. ska bli roligt att se hur det blir på mornarna när skolan börjar sen, så blir det inte det ;pPPPppPPpP
nej nu går det överstyr, godnatt alla fans!

kvällens klädsel blev dem nya jeansen - carlings, kajav - new yorker, spetstsha - bikbok



tur att jag inte tar egobilder iallafall eller vad säger ni! sen började ja bli riktigt taggad och fick för mig att flasha tandställningen på resten av bilderna, hmm

Inga kommentarer: