onsdag 19 januari 2011

I GOT THAT POISON, THAT MADE YOU FALL INLOVE WITH ME

hejsan på er! ni vet säkert vid det här laget hur mycket jag hatar onsdagar, men överlevde även denna. efter skolan åkte jag till stan och jag satte mig på ciocolatta med linny & josse som sällskap. sen va det dags för öppet hus på klara gymnasium, där jag förhoppningsvis kommer spendera mina gymnasieår! (nu tänker ni kanske "klara ska gå på klara", jätteroligt, ungefär lika roligt som när man har upprop och läraren säger, "klara?" och någon alltid ska kläcka ur sig "färdiga, gå") men nog om det! har försökt hela kvällen att hitta motivationen till att öppna engelska och fysikboken, men misslyckades tyvär. får se om den smyger sig fram tills imorgon då det är jag och spanskaboken!

nu väntar jag på att grappen ska ringa, kryper ner i min säng så länge med en film för ovanlighetens skull...
godnatt
systrarna eriksson bjuder på en morgonpigg bild

sen blev jag emo, godnatt!

Inga kommentarer: