torsdag 27 januari 2011

i might be bad but i'm perfectly good at it

nej ni, ramlar visst in ett inlägg här ändå! är helt död för tillfället efter dans, gym och en rusch till tåget. imorgon är det äntligen helg(efter en hemsk skoldag), och helgen bjuder på massa fint. imorgon chillar jag med jossan, vi ska käka ute och mysa sen har redan bokat hennes säng imorgon också, du har inget att säga till om!(k) och på lördag är det rep till FLASHMOB som äger rum i cloetta center, lhc matchen på torsdag. är så himla taggad till det! sen åker jag nog till pappa och på söndag firar jag mitt kusinbarns andra födelsedag.
nu sätter jag mig med spanskan och kemin. puss bitches! (daniel paris love, haha)

1 kommentar:

Josefine sa...

aww vad gosig du är! hade du redan bestämt att du skulle parkera arslet i min säng(a) gooooooooooooooooos <3