onsdag 22 december 2010

HOT STUFF'S GOING OUT

sitter hos pappa och kollar på sandhamn med glögg och har det mysigt. vi har bakat knäck och kola idag och lite såna julgrejor man bara måste göra. jag och esters skulle ta tåget hit som först va 20 min försenat sen när det väl kom och dörrarna stängts så gick tåget sönder och vi vart fast inne i tåget i typ tjugo min eftersom dörrarna inte gick att öppna! skitkul. så pappa fick komma å hämta oss så vi gick upp till stan sålänge och kolla lite. väl när vi kom till pappa väntade julklappar och vi åt goood julmat! (köttbullar) hihi.

kan ju även berätta att jag va hos mallan igår med tjejerna i klassen och spelade julklapps spel och åt tacos som vi lagade. det va skitmysigt (även fast det inte gick så bra för mig i själva spelet). men vi spelade även lite andra spel och snackade om allt mellan himel och jord, mys!



gullig bild på jullan och edwin när han löshoppade. eller ah, som ni ser gjorde ju även julia det.

Inga kommentarer: