måndag 20 december 2010

Dag 08 – Ett ögonblick

ett speciellt ögonblick kan jag lova. det var nog nästan dem bästa minutrarna i mitt liv, ja jag är en tönt men guud, vilken känsla! ska kanske ta och förklara vad jag snackar om också...dance fusion förra sommaren, fredagen innan skolan skulle börja igen. jag och eve hade inte tänkt att dra dit men vi gjorde det sen ändå. ken ring, emilush och medina upträdde, och det va jätteroligt. med medina var ju ockcså chris och same (chris som är amir i rosa the movie). först frågar dem publiken om någon vill komma upp på scenen och dansa, och alla skriker och dem försöker dra upp mig men jag ville verkligen inte haha. sen sjunger dom någon sång och chris tar min hand och sjunger lite, DÅ kändes det som jag var i himlen, ja ni förstår ju säkert när han tar just MIN hand av alla andra som är där. sen iallafall börjar deras låt "sagoland" och de frågar om det är någon tjej som ville komma upp på scenen och alla skriver självklart. så kommer chris fram och drar upp MIG på scenen. alla tre sjunger sagoland för mig och ja, jag är nog sveriges tönt men ligger ofta och kollar på den där filmen. och har förövrigt bestämt mig för att gifta mig med chris i framtiden och få söta små barn med afrokrull. nu vet ni! puss på er




sommartjejer innan dance fusion!



kan ju även tillägga att efter jag kommit ner så var jag helt överlycklig och hoppade i poolen på tinnis (där dance fusion va) med kläderna på, haha!

Inga kommentarer: