lördag 18 december 2010

Dag 06 – Min dag

jag bloggade ju inget igår, så jag skriver om min dag igår, eftersom den här dagen knappt börjat!
i skolan hade jag inga lektioner utan bara volleybollträning och träning med vårt "band" till konserten på måndag. gick hem vid två typ och fixade iordning mig. blev hämtad av familjen karlsson vid tre och vi åkte och handlade. sen åkte vi till ewe och tim. jag ewe och linny gick och köpte lite grejer til kvällen sen började vi föra! vi öppnade lite julklappar också och jag fick ett "festarglas" och cider haha. glaset va rosa med prinsessor på och ett asroligt sugrör som jag fick gå runt med hela kvällen ;) sen kom massa folk och vi festade och hade roligt. sen drog vi till stan och träffa folk sen åkte jag frida frida och hanna hem till hanna och frida var galen så vi fick ett roligt slut på kvällen innan vi somnade!
japp, det va min fredag. puss

jag öppnar dörren åt förra årets tomte! (är hos towe och hittade bilden där)

Inga kommentarer: