onsdag 15 december 2010

EVERYBODY HIT THE FLOOR



tänkte slänga in ett inlägg om min dag också! började kvart i nio med lite svenska och engelska som va superslappt eftersom vi hade svartling som vikarie. sen följde tre till slappa lektioner där inget blev gjort plus lite träning till konsterten på måndag. sket i siste lektionen och jag och matte for till staden. vid kvart över fyra gick vi till kulturskolan och tränade lite med GET INVOLVED inför hip hop jamet!! vi kom till pitch black vid fem och sen dess till runt nio höll det på och det va så jävla roligt! dansade med underbara tjejer hela kvällen. det bjöds även på spexdans och sånguppträdande och sånt.

nu sätter jag på en film och somnar, har sovmorgon till tolv imorgon och det är 70/80-tals dag. jag kommer jag galet snygg med cykelbrallor och benvärmare!! slänger upp en bild på det sen, lovar. pöss

Inga kommentarer: