söndag 26 december 2010

Dag 11 – Mina syskon

ojoj, det här inlägget skulle fasen kunna bli en roman om jag ska berätta om mina syskon haha! nejmen, ska väl säga lite kortfattat då. min äldsta syster är 22 och vi har bara samma mamma, min anda syster är 21 och vi har samma pappa och hon är helsyskon med min bror som är 18, ja har alltså bara samma pappa med honom också. min yngsta syster är ett år yngre än mig alltså 14 och hon är mitt ända helsyskon. sen har jag en lillebror på fem år och vi har bara samma mamma. plus dessa fem har min pappa gift om sig med och jag fick tre systrar på köpet...så jag har alltså fem syskon som är mina riktiga syskon, det är vad jag kallar dom iallafall, inga jäkla halvsykon och blablabla haha.. sen har jag tre låtsas syskon. alldeles för invecklat det där tycker jag. nu sätter jag på en film och tjillar resten av kvällen!
GULLEBROR

Inga kommentarer: