tisdag 14 december 2010

Dag 01 – Om mig

galet svårt att beskriva sig själv. men jag älskar utmaningar, älskar att vinna (har blivit en bättre förlorare), jävligt nyfiken och blyg mot nya människor. jag är även ganska trög, glömsk och slarvig. lyckas alltid tappa bort de där viktigaste sakerna som nycklar och mobil eller glömma någonstans och ett bra exempel på min glömskhet är ju när lucian herself glömde sitt lucialinne.

jag tänker också för mycket. kan aldrig göra något eller ta ett beslut utan att tänka. kan inte vara sådär spontan och bara dra någonstans. jag lider av tvånmgstankar och jag har presentationsångest. om jag får ett fel på ett prov kan jag inte tänka "fan vad bra jag är" utan tänker "vafan hade jag fel på det för?", om jag så får vg på ett prov känner jag mig kass. det är sick jag vet och om jag inte pluggar tillräckligt mycket mår jag inte bra, det är jobbigt och jag jobbar på det.

jag är rädd för kärleken, rädd för att bli sådär obeskrivligt kär och sen bli lämnad. vågar inte släppa fotfästet från den trygga marken och bara köra.

sen är jag en riktigt festprisse. nu va det ett tag sen jag festade och jag känner hur kul det skulle vara med en lyckad fest nu. jag är inte den som sitter och snackar med randoms på en fest utan mig hittar ni på dansgolvet, men mina bästa och dansar till follow the leader, hah.

älskar att sjunga och spela gitarr som de flesta av mina kvällar består av när jag inte behöver plugga. träna är också viktigt, springer helst men det blir svårt nu på vintern då jag går i ide eftersom jag HATAR kyla, vinter och snö.

men allt det där är mer eller mindre egenskaper. jag kan inte riktigt säga vem "jag" är. har nog inte riktigt hittat mig själv, än.

Inga kommentarer: