torsdag 16 december 2010

Dag 03 – Mina föräldrar

Det här är ju verkligen jätteintressant för er, eller..?
Men iallafall, så har jag en mamma som heter Jenny, som är gift med David, eftersom mina föräldrar är skillda. Sen har ja en pappa, Mats, som är gift med Susanne. de skillne sig när jag var sex år och det var jättejobbigt. tycker fortfarande att det är jobbigt eftrsom min pappa bor utanför motala och jag träffar honom inte så ofta. så jag kan säga att jag har bäst relation med min mamma, och förutom när hon är jobbig så är hon en av mina bästa vänner. jag är glad att hon är ganska ung eftersom jag tror att det får henne att förstå mig mer...pappa är ju äldre och fattar inte alltid vad jag menar. som ett exempel, jag fick inte ens ta hål i öronen för pappa, inte för att jag brydde mig utan tog fem hål i öronen, piercade näsan och naveln. men mamma går med på såna saker, och om hon skulle vart en gammal tant tror ja hon skulle tycka som pappa.
men ja, där va lite! här är en bild på pappa och mig sen den ända bilden jag hade på mamma på datorn, när hon gick i åttan, för typ 22 år sen haha!

Inga kommentarer: