fredag 29 januari 2010

WE CAN RUN AWAY

skoooolan va väl som vanligt..hanna ramla i trappan, det va roligt :) aa fick sluta lite tidigare och jag drog till stan med evelito. där mötte vi hennes arvid och vi kolla runt. köpte clips till mitt hår som hilda ska hjälpa mig med ikväll! för det är ju så att frida fanny och hilda kommer hit :d ska träna om en timma, sen kommer ja hem vid nio typ och de kommer då med så ska vi äta tacopaj och daimtårta (mina favoriter) ! de sover här tills imrn, blir nog en mysig kväll, inne. aldrig att jag går ut i denna kyla. nä fan vad jag är dålig på att komma på ngt att skriva men men skulle slängt ihop ett collage med bilder på kläderna från ikväll men går inte att komma in på monkis hemsida :o, blir iallafall lackleggins med skinruta på låren, kavaj, vit undertröja och lite smycken på det! pöss

2 kommentarer:

Hannie sa...

haha det var mycket roligt!! ;d<33

klara eriksson sa...

haha ja :dd proffset :*<3