tisdag 12 januari 2010

the way you look in my eyes - so nice

aså seriöst, vi har redan fått sju läxor..vafan?! men det är väl bara att gilla läget och ligga i, tyvär.
jag och eve skulle sprungit idag, men pågrund av min förkylning så kunde jag inte göra det idag, eftersom jag vill tillfriskna så jag kan träna innebandy imorgon.
så det fick bli träning inomhus @ eves place. vi tränade till en video HAHA, tant video, men det va jättejobbigt! och jätteskönt, och vi boxades efter också. jag har sån träningsverk så jag knappt kan gå nu haha, från dansen igår och från idag. vältränad tjej alltså :)
sen drog jag hem och har pluggat i några timmar men ja orkade inte mer så satte mig framför tvn och kollar på svenska hollywood fruar, jag älskar anna anka! seriöst, så jävla skön.

love / klara

2 kommentarer:

Frida sa...

sötis på bilden:*
SAKNAR DIG!

klara eriksson sa...

du är söt baby i miss you:(<3