söndag 10 januari 2010

livin' in sin is the new thing


jag försökte somna, men det gick inte så det fick bli ett inlägg. skola imorgon, uschuschusch! den är verkligen jobbig. vi har inte mycket läxor nu i början men det kommer väl snart och där med ångesten.

idag blev jag väckt av arvid klockan elva, gick ner och käka frukost och så. sen fastnade jag framför datorn några timmar. tränade styrka sen tog ja en dusch. har kollat några avsnitt av ph och pluggat lite. städat garderoben har jag hunnit med också.
har försökt sova nu i en timme men jag gav upp. funderar på att sätta på tv:n och kolla på ett avsnitt two and a halvf men, det är så jäkla roligt särskilt nu när jag är trött. tror jag kör på det faktist.
imorgon efter skolan drar ja till stan med matte för vi fixade prao på lind's café och så klart går de i konkurs, yeey! så måste kolla så vi fortfarande kan praoa där. sen ska jag dansa, har saknat det!

saknar min vovsing på bilden men får träffa gullet på fredag, chacha

Inga kommentarer: