lördag 9 januari 2010

hallå där kött & blåbär. frida kom igår zoo nize!,
vi käkade tacos och sen bar det av till nkpg :o haha! vi åkte spårvargn, wiiiee, till någon :) haha. vi hade det riktigt trevligt tycker jag. dansade, snackade och träffade nytt folk, puss på det!
vid drog hem vid ett och jag va sjukt trött. hemfärden från station och hem va ju inte jättekul med nästan 30- grader, men vi överlevde och somna typ dirr väl hemma.
gick upp aaastidigt imorse och åt frukost. vid ett följde ja frida till tåget för hon skulle hem :( men nästnästa helg kanske hon kommer så vi kan åka på "skidutflykt" hihi <3

idag åkte jag och mamma och handlade, sen åkte vi till towe och va där ett tag. vi hade skitkul, min familj är seriöst störd ibland. är hemma nu och ja tänkte städa min garderob för det behövs verkligen. c ya

2 kommentarer:

Frida sa...

Du är bäst och jag äslakr dig gmn! Alltid lika kul att komma till dig. Och jag längtar till skidutflyckten :d puss

klara eriksson sa...

BABY du är min bästa!
var roligt att du tycker det, jag älskar när du kommer.
we're gonna have so much fun :D<3